Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się mailowo lub telefonicznie z Działem Obsługi, otrzymasz dokładne wytyczne o procedurze 
Wyślij mailowo (na adres info@meblosklep.pl) zgłoszenie reklamacyjne. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i opis reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.



3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
NOMADIKUS Kamil Kurasz
Piłsudskiego 3

11-100 Lidzbark Warmiński

 

W przypadku odstąpienia od umowy:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru jeśli mebel nie był wykonany wg indywidualnej specyfikacji i na zamówienie Klienta (zawsze precyzyjnie informujemy o takiej sytuacji przed przyjęciem zamówienia do realizacji, również w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji).

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

NOMADIKUS Kamil Kurasz
Piłsudskiego 3

11-100 Lidzbark Warmiński

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl